Οι άνθρωποι του Garaga 54 έχουν γίνει παγκοσμίως γνωστοί για τις περίεργες αλλά λειτουργικές μηχανοκίνητες κατασκευές τους. Πριν μερικούς μήνες έφτιαξαν ένα λειτουργικό κινητήρα V16 1.000 κ.εκ. από 16 αλυσοπρίονα και τον τοποθέτησαν σε ένα Lada, το οποίο κατάφερε να πιάσει τα 56χλμ./ώρα σε… 26 δευτ.
Μετά έγιναν πάλι viral καθώς έφτιαξαν έναν “ηλεκτροκινητήρα”, ενώνοντας όχι ένα, όχι δύο, αλλά συνολικά 50 φορητά ηλεκτρικά, επαναφορτιζόμενα δραπανοκατσάβιδα. Στη συνέχεια, κατάφεραν να χωρέσουν δύο κινητήρες μέσα σε ένα θηριώδες Lada, μαζί με καναπέ και πολυέλαιο.
Η ομάδα κατασκεύασε ένα καρτουνίστικα μεγάλο Lada και αποφάσισε ότι μια τόσο μοναδική κατασκευή χρειαζόταν ένα εξίσου ιδιαίτερο σύστημα κίνησης. Έτσι, το πλήρωμα αποφάσισε να τοποθετήσει δύο κινητήρες Lada 1,6 λίτρων παράλληλα, με τον καθένα να αποδίδει 76 ίππους, χρησιμοποιώντας μια μεταλλική πλάκα για να τους συνδέσει. Μια αλυσίδα μοτοσικλέτας συνδέει τους κινητήρες, ενώ το αυτοκίνητο είναι τόσο μεγάλο που η ομάδα έπρεπε να μετακινήσει το κιβώτιο ταχυτήτων προς τα πίσω στην καμπίνα, ώστε ο οδηγός να μπορεί να χρησιμοποιεί τον επιλογέα ταχυτήτων.
Το εσωτερικό είναι τόσο περίεργο όσο και το εξωτερικό. Υπάρχουν δύο υπερμεγέθεις καρέκλες, για τους μπροστινούς επιβάτες, κάτι που ταιριάζει απόλυτα στο μεγάλο Lada. Υπάρχει ακόμη και ένας καναπές στο πίσω μέρος που χρησιμεύει ως πίσω κάθισμα, και ένας πολυέλαιος που προσθέτει μια πινελιά… πολυτέλειας, ενισχύοντας την εμπειρία της καμπίνας.
Αν και είναι πολύ αργό για δημόσιους δρόμους -και πιθανότατα θα αρχίσει να διαλύεται σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου- έχει αρκετή ισχύ για να “παίξει” τους πίσω τροχούς σε λίγο χιόνι. Δεν θα κερδίσει αγώνες ράλι ή διαγωνισμούς drift, αλλά εξακολουθεί να είναι ένα αξιοθαύμαστο σύνολο.
Πάντως το αυτοκίνητο δεν διαλύθηκε στη σύντομη δοκιμή και δεν είναι σαφές πόσο γρήγορα θα πάει, αλλά έφτασε σχεδόν τα 35χλμ./ώρα. Αυτό δεν είναι ούτε ασφαλές ούτε αρκετά γρήγορο για να είναι νόμιμο, αλλά εξακολουθεί να είναι διασκεδαστικό.
zougla.gr