Σε απέραντο «ροντέο» μετατράπηκαν οι οδικοί άξονες της Ηπείρου, με την Αστυνομία να προχωρά σε δύο δυναμικές συλλήψεις οδηγών που έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια κάθε έννοια νόμου και οδικής ασφάλειας. Τα σοβαρά περιστατικά εξελίχθηκαν σχεδόν ταυτόχρονα σε Ιωάννινα και Άρτα, με πρωταγωνιστές έναν 42χρονο και έναν 28χρονο, οι οποίοι μετέτρεψαν τα οχήματά τους σε φονικά όπλα. Όπως αποκαλύπτει το epirusbomb.gr, οι δύο παραβάτες όχι μόνο αρνήθηκαν τον έλεγχο, αλλά επιτέθηκαν με απίστευτο θράσος στους αστυνομικούς, στέλνοντας μάλιστα έναν ένστολο στο νοσοκομείο.
Το πρώτο χτυπητό κρούσμα σημειώθηκε στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων – Άρτας, όταν ένας 42χρονος ημεδαπός αγνόησε επιδεικτικά το σήμα που του έκανε τροχονόμος. Αντί να σταματήσει, πάτησε γκάζι και αναπτύσσοντας ιλιγγιώδη ταχύτητα άρχισε να κάνει τρελές και αντικανονικές προσπεράσεις σε σειρά αυτοκινήτων, σκορπίζοντας τον τρόμο στους ανυποψίαστους οδηγούς. Μετά από άμεσο μπλόκο της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ιωαννίνων, το Ι.Χ. ακινητοποιήθηκε, αλλά ο οδηγός αρνήθηκε να παραδοθεί, επιτέθηκε με μανία στους αστυνομικούς και τραυμάτισε έναν εξ αυτών πριν τελικά του φορέσουν χειροπέδες.
Σχεδόν την ίδια ώρα στην Άρτα, ένας 28χρονος οδηγούσε ως «κινητή βόμβα», κάνοντας επικίνδυνους ελιγμούς μέσα στην πόλη. Όταν οι άνδρες της Τροχαίας κατάφεραν να τον ακινητοποιήσουν, εκείνος άρχισε να εκτοξεύει άγριες απειλές και απώθησε βίαια αστυνομικό για να αποφύγει τον έλεγχο. Το αλκοτέστ που ακολούθησε έδειξε την αλήθεια, καθώς ο νεαρός βρισκόταν σε κατάσταση μέθης. Και οι δύο οδηγοί οδηγούνται με βαριές δικογραφίες για επικίνδυνη οδήγηση, βία κατά υπαλλήλων και παραβάσεις του ΚΟΚ κατευθείαν στον Εισαγγελέα.


