Οικονομική ένεση ύψους 136.000 ευρώ εξασφάλισε ο Δήμος Ζίτσας για τους κατοίκους που είδαν τις περιουσίες τους να τσακίζονται από τον καταστροφικό σεισμό της 8ης Μαρτίου. Το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας υπέγραψε την έγκριση για το συνολικό ποσό των 135.861 ευρώ, ανάβοντας το πράσινο φως για να ξεκινήσουν άμεσα οι πληρωμές. Όπως αποκαλύπτει το epirusbomb.gr, η εξέλιξη αυτή είναι το αποτέλεσμα σκληρών και συντονισμένων πιέσεων της δημοτικής αρχής, η οποία απαίτησε από τα αρμόδια κυβερνητικά στελέχη την άμεση ενεργοποίηση των κρατικών μηχανισμών για να μην μείνουν οι πληγέντες στο έλεος του Θεού.
Τα χρήματα αυτά προορίζονται για 68 εγκεκριμένους δικαιούχους της ευρύτερης περιοχής, οι οποίοι είχαν υποβάλει φάκελο με τις ζημιές που υπέστησαν. Η κρατική ενίσχυση, που πατάει πάνω στις διατάξεις του προγράμματος κοινωνικής προστασίας, καλύπτει με τη μορφή κατεπειγόντων επιδομάτων τις πρώτες βασικές βιοτικές ανάγκες των νοικοκυριών, ενώ παράλληλα χρηματοδοτεί την αντικατάσταση των οικοσκευών που έγιναν κομμάτια κατά τη διάρκεια της ισχυρής σεισμικής δόνησης που συγκλόνισε την περιοχή.
Το μεγάλο deal όμως δεν σταματά εδώ. Η δημοτική αρχή, βλέποντας ότι υπάρχουν και άλλοι συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη, κατέθεσε ήδη ένα συμπληρωματικό και τελικό αίτημα χρηματοδότησης, ζητώντας επιπλέον 66.000 ευρώ. Στόχος αυτού του νέου αιτήματος είναι να μπουν στην ομπρέλα προστασίας ακόμα 39 σεισμόπληκτοι δικαιούχοι, ώστε να μην μείνει κανένας παραπονεμένος. Από το δημαρχείο ξεκαθαρίζουν σε όλους τους τόνους ότι ο αγώνας για την πλήρη αποκατάσταση των ζημιών συνεχίζεται χωρίς καμία καθυστέρηση, με μοναδικό σκοπό την ταχύτατη και αποτελεσματική στήριξη κάθε δημότη που δοκιμάζεται.


