Ζεστό χρήμα στα ταμεία των Δήμων Ηγουμενίτσας και Φιλιατών φέρνει η εκμετάλλευση των ακτογραμμών, με το Υπουργείο Εσωτερικών να ανάβει το πράσινο φως για την απόδοση των εσόδων από τον αιγιαλό. Συνολικά 66.564,09 ευρώ κατευθύνονται στη Θεσπρωτία, αποτελώντας το προϊόν της παραχώρησης απλής χρήσης των παραλιών για το 2024. Όπως αποκαλύπτει το epirusbomb.gr, ο Δήμος Ηγουμενίτσας κάνει κυριολεκτικά “black jack”, καθώς τινάζει την μπάνκα στον αέρα μαζεύοντας 65.826,51 ευρώ, αφήνοντας ψίχουλα στους υπόλοιπους και επιβεβαιώνοντας τη βαριά τουριστική του βιομηχανία.
Από την πίτα της κατανομής, ο Δήμος Φιλιατών καταφέρνει να εξασφαλίσει 737,58 ευρώ, ενώ ο Δήμος Σουλίου δεν βλέπει ούτε σεντ, μένοντας εκτός της σχετικής λίστας. Η απόφαση αυτή εντάσσεται στο γενικότερο πακέτο του Υπουργείου Εσωτερικών που μοιράζει 8.434.951,28 ευρώ σε 140 δήμους της χώρας, ποσό που αντιστοιχεί στο 60% των εισπραχθέντων από τις παραχωρήσεις. Στην υπόλοιπη Ήπειρο επικρατεί απόλυτη “ξηρασία”, αφού ο Δήμος Ιωαννιτών λαμβάνει μόλις 4.464,06 ευρώ, ο Δήμος Αρταίων το συμβολικό ποσό των 346,89 ευρώ, ενώ ολόκληρος ο νομός Πρέβεζας –με Πρέβεζα, Πάργα και Ζηρό– εξαφανίζεται από τον χάρτη των δικαιούχων.
Με την Ηγουμενίτσα να ελέγχει πάνω από το 92% των συνολικών 71.375,04 ευρώ που έρχονται στην Ήπειρο, η δημοτική αρχή έχει πλέον το πάνω χέρι για να κλείσει τρύπες. Τα χρήματα αυτά προορίζονται για την κάλυψη λειτουργικών και επενδυτικών αναγκών, ενώ δίνουν τη δυνατότητα στους δήμους να βελτιώσουν τις υποδομές, την καθαριότητα και την προστασία των ακτών τους, που αποτελούν τον καθρέφτη της περιοχής.


