Σημαντικές ανακατατάξεις και αλλαγές στους εσωτερικούς συσχετισμούς δυνάμεων έβγαλαν οι κάλπες του Σωματείου Εργαζομένων στο Νοσοκομείο Χατζηκώστα, με την εκλογική διαδικασία να χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα υψηλή συμμετοχή που ξεπέρασε τους τετρακόσιους εργαζόμενους. Η αναμέτρηση αποτύπωσε τάσεις μετακίνησης των ψηφοφόρων, καθώς η παραδοσιακά πρώτη δύναμη κατέγραψε αισθητή υποχώρηση, την ώρα που άλλες παρατάξεις είδαν τα ποσοστά τους να ενισχύονται θεαματικά. Όπως αποκαλύπτει το epirusbomb.gr, η έκτακτη επικαιρότητα από τον χώρο της υγείας αναδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον των υγειονομικών για το μέλλον του κλάδου τους στα Ιωάννινα και σε ολόκληρη την Ήπειρο.
Συνολικά στην εκλογική διαδικασία προσήλθαν και ψήφισαν 441 εργαζόμενοι, παρουσιάζοντας μια ελαφρά άνοδο σε σύγκριση με τις αντίστοιχες αρχαιρεσίες του 2024, όπου είχαν καταγραφεί 438 ψηφοδέλτια. Οι έδρες που κρίνονταν για τη συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου παρέμειναν σταθερά εννέα, ωστόσο η κατανομή τους άλλαξε ριζικά. Η παράταξη «Συνεργασία» κατάφερε να διατηρήσει την πρωτιά συγκεντρώνοντας 149 ψήφους και καταλαμβάνοντας 3 έδρες, γεγονός όμως που μεταφράζεται σε σημαντικές απώλειες σε σχέση με το παρελθόν, όταν είχε κυριαρχήσει με 237 ψήφους και 5 έδρες.
Στον αντίποδα, η Αγωνιστική Συσπείρωση (ΑΣΥ) βγήκε ενισχυμένη καθώς έλαβε 137 ψήφους, διατηρώντας τις 3 έδρες της αλλά αυξάνοντας τη βάση της από τους 111 ψήφους της προηγούμενης αναμέτρησης. Η Αριστερή Συνεργασία (ΑΡΣΥ) με 58 ψήφους εξασφάλισε τη διατήρηση της μίας έδρας της στο συμβούλιο. Τη μεγαλύτερη ωστόσο έκπληξη της διαδικασίας αποτέλεσε η Ταξική Πορεία, η οποία πραγματοποίησε εντυπωσιακό άλμα λαμβάνοντας 73 ψήφους και κερδίζοντας 2 έδρες, όταν στην προηγούμενη εκλογική μάχη είχε περιοριστεί σε μόλις 15 ψήφους χωρίς να εκπροσωπείται στο όργανο.


