ΑρχικήΔιάφοραΑυτές είναι μερικές στρατηγικές για την προώθηση των προϊόντων σας

Αυτές είναι μερικές στρατηγικές για την προώθηση των προϊόντων σας

Δημοσιεύθηκε:

Όταν θέλετε να προωθήσετε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνετε αποτελεσματικά. Στο παρελθόν, τα βασικά μέσα προβολής ήταν η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και η διανομή φυλλαδίων, η οποία γινόταν με συγκεκριμένο τρόπο και αρκετή δεξιοτεχνία, ώστε να επιτευχθεί ο επιθυμητός στόχος.

Το μόνο μέσο μέσω του οποίου μπορούσατε να μετρήσετε την απήχηση μιας διαφημιστικής καμπάνιας ήταν κυρίως η τηλεόραση, την οποία πολλές εταιρείες χρησιμοποιούσαν για το promotion των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Η τηλεοπτική διαφήμιση παραμένει μέχρι και σήμερα ένα εργαλείο που μπορεί να προσεγγίσει άμεσα μεγάλο μέρος των καταναλωτών, όμως το κόστος της είναι ιδιαίτερα υψηλό και, ως εκ τούτου, δεν αποτελεί την πρώτη επιλογή για πολλές επιχειρήσεις. Επιπλέον, η τιμή της διαφήμισης εξαρτάται άμεσα από την τηλεθέαση και την εμβέλεια κάθε τηλεοπτικού σταθμού.

Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το ραδιόφωνο. Ανάλογα με το μέγεθος του ακροατηρίου, οι τιμές διαφοροποιούνται από μέσο σε μέσο. Στο παρελθόν, τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα κατείχαν ουσιαστικά το μονοπώλιο στην προβολή στοχευμένων διαφημίσεων, οι οποίες μπορούσαν να απευθυνθούν άμεσα σε μεγάλο κοινό.

Σήμερα, όμως, χάρη στην τεχνολογία και το διαδίκτυο, έχετε στη διάθεσή σας πολλές περισσότερες επιλογές προβολής, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ή το διαφημιστικό δίκτυο της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης. Οι κοινωνικές πλατφόρμες προσφέρουν πακέτα διαφημίσεων που σας επιτρέπουν να στοχεύσετε το κοινό σας βάσει συγκεκριμένων χαρακτηριστικών, όπως η ηλικία, η γεωγραφική τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα.

Με αυτόν τον τρόπο, η διαφήμιση γίνεται πιο στοχευμένη και, με μικρότερο κόστος, μπορείτε να πετύχετε πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Ωστόσο, ακόμα και σε αυτόν τον τομέα, ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα έντονος. Για αυτόν τον λόγο, πολλές επιχειρήσεις στρέφονται σε άτομα με μεγάλη απήχηση στο κοινό, όπως influencers ή bloggers, οι οποίοι προωθούν προϊόντα που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους, διαφημίζοντάς τα έμμεσα στο κοινό τους.

Παράλληλα, η διανομή φυλλαδίων σε μετρό αποτελεί ακόμη ένα παραδοσιακό αλλά αποτελεσματικό σύστημα προώθησης, που δεν έχει εγκαταλειφθεί από τις επιχειρήσεις. Αντίθετα, αξιοποιείται ακόμη πιο στοχευμένα, ειδικά όταν θέλετε να δημιουργήσετε προσωπική αίσθηση και άμεση επαφή με τον πελάτη, στον οποίο απευθύνεστε. Μέσω του συμβατικού ταχυδρομείου ή με τη διανομή φυλλαδίων σε μετρό, μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες προϊόντα και προσφορές, απευθείας στη διεύθυνση ή στο χέρι τους.

Πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να απολαμβάνουν την εμπειρία ανάγνωσης ενός καταλόγου προϊόντων ή φυλλαδίου. Η φυσική επαφή με το χαρτί δημιουργεί μια πιο άμεση και διαδραστική αίσθηση, σε σύγκριση με τις αμιγώς ψηφιακές διαφημίσεις.

Οι επιχειρήσεις πλέον δεν περιορίζονται σε απλό κείμενο και φωτογραφίες. Συνδυάζουν τον φυσικό κόσμο με την ψηφιακή τεχνολογία, ενσωματώνοντας στοιχεία όπως QR codes ή προτροπές που καλούν τον πελάτη να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της επιχείρησης. Εκεί μπορεί να επωφεληθεί από ειδικές προσφορές, να αποκτήσει προϊόντα ή να συλλέξει περισσότερες πληροφορίες.

Στόχος αυτής της προσέγγισης είναι ο πελάτης, κρατώντας το φυλλάδιο στα χέρια του, να μην περιοριστεί απλά στην εικόνα που βλέπει στο χαρτί. Μέσα από τη σύνδεση με το e-shop της επιχείρησης, μπαίνει στον πειρασμό να εξερευνήσει και άλλα προϊόντα που μπορεί να τον ενδιαφέρουν.

Παράλληλα, οι ψηφιακοί οδηγοί παρουσίασης και η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης δίνουν στη σύγχρονη διαφήμιση έναν ακόμη πιο προσωποποιημένο χαρακτήρα. Με αυτόν τον τρόπο, το promotion αποκτά διαπροσωπική διάσταση και σας επιτρέπει να χτίσετε μια πιο ουσιαστική σχέση εμπιστοσύνης με τον υποψήφιο πελάτη.

 

Τελευταία νέα

Η Ήπειρος στο επίκεντρο της κακοκαιρίας – Υψηλά ποσοστά βροχής σε Άρτα και Ιωάννινα

Ενισχυμένα φαινόμενα βροχόπτωσης καταγράφονται τις τελευταίες ώρες σε πολλές περιοχές της Ηπείρου, με τα...

ΑΑΔΕ: Πάνω από 111 δις τα χρέη στην Εφορία – 4 εκατ. φορολογούμενοι στη λίστα των οφειλετών

Σταθερά αυξανόμενος είναι ο αριθμός των φορολογουμένων που αδυνατούν να πληρώσουν εμπρόθεσμα τις υποχρεώσεις...

Δίκτυο 17 αισθητήρων για την παρακολούθηση των ρύπων

Ένα βήμα προς την κατεύθυνση που ζητούν ολοένα και περισσότερες πλευρές για την ενίσχυση...

Πρέβεζα, Τζουμέρκα και Κόνιτσα στο μικροσκόπιο για τις συνέπειες του τουρισμού

Το Εργαστήριο Κοινωνικής και Πολιτικής Θεωρίας διοργανώνει εκδήλωση με θέμα τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του...

Περισσότερα

ΑΑΔΕ: Πάνω από 111 δις τα χρέη στην Εφορία – 4 εκατ. φορολογούμενοι στη λίστα των οφειλετών

Σταθερά αυξανόμενος είναι ο αριθμός των φορολογουμένων που αδυνατούν να πληρώσουν εμπρόθεσμα τις υποχρεώσεις...