Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Υπουργείο Παιδείας, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε σε σημαντικά ζητήματα που αφορούν την εκπαίδευση, όπως η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και η μείωση της διδακτέας ύλης. Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι η αξιολόγηση αποτελεί μια νέα διαδικασία που δεν έχει ακόμη αποδώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Ειδικά για τους εκπαιδευτικούς που αρνούνται να συμμετάσχουν στην αξιολόγηση, ο κ. Μητσοτάκης ήταν ξεκάθαρος: «Όσοι αρνούνται επί της αρχής να αξιολογηθούν, δεν πρέπει να έχουν θέση στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα».
Παράλληλα, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις προτάσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής σχετικά με τη λελογισμένη μείωση της ύλης, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα της εκπαίδευσης. Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε επίσης τη σημασία του επαγγελματικού προσανατολισμού, προτείνοντας την ενίσχυση της διαδικασίας από την τρίτη γυμνασίου, ώστε οι μαθητές να ανακαλύψουν τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους.
Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε και στις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του bullying, όπως η πλατφόρμα stopbullying, καθώς και στην ενίσχυση των Πρότυπων, Πειραματικών και Δημόσιων Ωνάσειων Σχολείων. Τόνισε τη σημασία του προγράμματος Μαριέττα Γιαννάκου για την αναβάθμιση άνω των 600 σχολείων, με τα πρώτα να παραδίδονται τον Σεπτέμβριο.