Άγνωστη παραμένει η τύχη της επέκτασης της Ιόνιας Οδού μέχρι την Κακαβιά όπως και η σύνδεσή της με την Πρέβεζα, αιτήματα που έχουν τεθεί από όλους τους φορείς της Ηπείρου εδώ και χρόνια.
Το Υπουργείο Υποδομών κρατά κλειστά τα χαρτιά του και αποφεύγει οποιαδήποτε αναφορά στις συγκεκριμένες οδικές υποδομές που θα συμπληρώσουν την Ιόνια Οδό και θα δώσουν νέες αναπτυξιακές δυνατότητες.
Ο Υπουργός Κώστας Καραμανλής κατά την τελευταία ενημέρωση που έκανε στην Αθήνα απέφυγε για μία ακόμη φορά να αναφερθεί στα συγκεκριμένα έργα τα οποία, όπως δείχνουν τα πράγματα, δεν αποτελούν προτεραιότητες για το Υπουργείο.
Ανησυχητικές όμως δείχνουν οι εξελίξεις και για την ολοκλήρωση του Ε- 65, ειδικά για το βόρειο τμήμα του το οποίο δεν έχει εξασφαλισμένη καμία χρηματοδότηση.
Ο άξονας Κεντρικής Ελλάδας, απειλείται να μείνει κουτσουρεμένος εάν δεν δοθεί λύση ώστε να κουμπώσει στην Εγνατία Οδό, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός. Μόνο έτσι άλλωστε θα μπορούμε να μιλάμε για ένα ολοκληρωμένο και λειτουργικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων το οποίο θα προσφέρει άμεση και γρήγορη πρόσβαση για την Ήπειρο στη Θεσσαλία.
Ο Υπουργός σε δηλώσεις του υποστήριξε ότι για αρκετά έργα της χώρας συνάντησε πολύ θετικό κλίμα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή «εκεί που σκόνταψε» ήταν με το τρίτο τμήμα του Ε65 γιατί εκφράστηκαν αμφιβολίες για την βιωσιμότητα του έργου. Όπως είπε οι Ευρωπαίοι θέλουν να ξέρουν εκ των προτέρων τις σκέψεις της Ελληνικής Κυβέρνησης και όχι να αιφνιδιάζονται.
Το νότιο τμήμα του Ε-65 το οποίο εκτελείται, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ, ωστόσο η εξασφάλιση χρηματοδότησης και για το βόρειο που έχει μείνει εκτός σύμβασης παραχώρησης, όπως και το τμήμα της Ιόνιας από τα Γιάννινα μέχρι την Κακαβιά μετατρέπονται τελικά σε νέα γεφύρια της Άρτας.
epiruspost.gr