ΑρχικήΉπειροςΕρώτηση του Βουλευτή Άρτας Χρήστου Γκόκα για την επικινδυνότητα του οδικού δικτύου...

Ερώτηση του Βουλευτή Άρτας Χρήστου Γκόκα για την επικινδυνότητα του οδικού δικτύου στην Αμφιθέα

Δημοσιεύθηκε:

Ο Βουλευτής Άρτας του Κινήματος Αλλαγής, κ. Χρήστος Γκόκας, κατέθεσε Ερώτηση προς τους αρμόδιους Υπουργούς, Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλή, και Εσωτερικών, κ. Μ. Βορίδη, σχετικά την επικινδυνότητα του οδικού δικτύου στην Τοπική Κοινότητα Αμφιθέας, του Δήμου Ν. Σκουφά, στο 146 χλμ της Ε.Ο. Αντιρρίου –Άρτας.

Ειδικότερα, όπως επισημαίνει, στο σημείο αυτό, υπάρχει επικίνδυνη αριστερή στροφή, στην οποία καθ’ όλη τη διάρκεια των τελευταίων ετών συμβαίνουν συνεχώς τροχαία ατυχήματα, μερικές φορές ακόμη και θανατηφόρα δυστυχήματα. Αυτό επισημαίνεται και στις σχετικές Αναφορές – Αιτήσεις των κατοίκων της περιοχής της Τοπικής Κοινότητας Αμφιθέας, τις οποίες κατέθεσε μαζί με την Ερώτησή του.

Επιπρόσθετα, όπως αναφέρει, η κατάσταση του οδικού τμήματος από το 145,5χλμ. έως το 147 χλμ. της Ε.Ο. Αντιρρίου – Άρτας, παρουσιάζει πολλά προβλήματα, όπως έλλειψη κατάλληλης και πλήρους σήμανσης, έλλειψη ηλεκτροφωτισμού, απουσία κατασκευής διάβασης πεζών σε θέση που να πληροί τις σωστές τεχνικές προϋποθέσεις (ορατότητα, ασφάλεια κ.λπ.), έλλειψη προστατευτικών στηθαίων στο επικίνδυνο σημείο, ενώ πρόσφατα μόλις κατασκευάστηκε νέο οδόστρωμα και χαράχτηκαν διαγραμμίσεις, τα οποία επί μεγάλο διάστημα ήταν ακατάλληλα και είχαν φθορές.

Επίσης, σημειώνει ότι στο 146,5 χλμ, στο οποίο βρίσκεται η επικίνδυνη αριστερή στροφή, όλες αυτές οι ελλείψεις έχουν διαπιστωθεί και βεβαιώνονται και από τη σχετική επισυναπτόμενη προσκομιζόμενη Τεχνική Έκθεση του Τμήματος Τροχαίας Άρτας, που περιλαμβάνει και προτάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας σε αυτό το τμήμα.

Ωστόσο, τονίζει ότι, παρά τις διαμαρτυρίες των κατοίκων, μέχρι και σήμερα δεν έχουν πραγματοποιηθεί όλες οι απαραίτητες βελτιώσεις, όπως η σήμανση, οδοφωτισμός, πεζογέφυρα, προστατευτικές μπάρες κ.λπ. και επισημαίνει ότι οι κάτοικοι ζουν με την αγωνία, καθώς πολλά ατυχήματα, έφεραν τα εκτραπέντα οχήματα μπροστά στις αυλές των κατοικιών τους.

Σημειώνοντας ότι ο εφιάλτης αυτός πρέπει να πάρει ένα τέλος και οι κάτοικοι της περιοχής να προστατευτούν και να αισθανθούν ασφαλείς.

Υπογραμμίζει δε, ότι ζητήματα αρμοδιοτήτων μεταξύ των επιπέδων της Αυτοδιοίκησης, αλλά και της Δημόσιας Διοίκησης δεν πρέπει να προκαλούν τέτοιες επικίνδυνες καθυστερήσεις, για την αποκατάσταση της Οδικής Ασφάλειας στο συγκεκριμένο τμήμα της Εθνικής Οδού.

Για το λόγο αυτό, με την Ερώτησή του, αναφέρεται στο Πρόγραμμα 7.000 παρεμβάσεων σε επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου σε όλη τη χώρα , το οποίο με τίτλο ,Βελτιώσεις της Οδικής Ασφάλειας, περιλαμβάνεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης, με προβλεπόμενο ποσό 450 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου και επισκευή επικίνδυνων οδοστρωμάτων σε διάφορες περιοχές της χώρας, ώστε να μειωθούν οι κίνδυνοι οδικών ατυχημάτων, με τις συνέπειές τους (απώλειες ζωής, τραυματισμοί, αναπηρίες).

Και σημειώνει ότι πρόκειται για ένα Πρόγραμμα στο οποίο μπορεί και πρέπει να προβλεφθεί, η ένταξη και του συγκεκριμένου επικίνδυνου σημείου από το 145,5 χλμ. έως το 147 χλμ. της Ε.Ο. Αντιρρίου – Άρτας.

Καταλήγοντας, τονίζει την απόλυτα δικαιολογημένη αγωνία και απόγνωση των κατοίκων, που ανά τρίμηνο σχεδόν, γίνονται αυτόπτες μάρτυρες, αυτοί και τα ανήλικα παιδιά τους, τροχαίων δυστυχημάτων, πολλές φορές, δυστυχώς, θανατηφόρων, αλλά και το γεγονός ότι οι ίδιοι, τα ανήλικα παιδιά τους αλλά και οι διερχόμενοι οδηγοί εκτίθενται διαρκώς και καθημερινά σε κίνδυνο ζωής.
Και ερωτά τους αρμόδιους Υπουργούς:

Για τις ενέργειες τους, ώστε να αποκατασταθεί η επικινδυνότητα και να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια στο σημείο αυτό,

Εάν προτίθενται να εντάξουν το οδικό τμήμα, από το 145,5 χλμ. έως το 147 χλμ. της Ε.Ο. Αντιρρίου – Άρτας, στο Πρόγραμμα των 7.000 παρεμβάσεων, σε επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου σε όλη τη χώρα, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης, ή σε κάποιο άλλο Πρόγραμμα με εξασφάλιση της αντίστοιχης χρηματοδότησης,

Ποιος θα είναι ο φορέας υλοποίησης του Έργου αυτού, και τέλος
Εάν προτίθενται να δώσουν την απαιτούμενη προτεραιότητα για την υλοποίηση του Έργου αυτού.

Τελευταία νέα

Τραγωδία στην Θεσσαλονίκη: Νεκρό 10χρονο παιδί – Έπαθε ανακοπή και Κατέρρευσε σε εμπορικό κέντρο

Τραγωδία σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη, καθώς ένα 10χρονο παιδί άφησε την τελευταία του πνοή. Το παιδί...

Ηφαιστειακή Έκρηξη Σοκάρει το Ρέικιαβικ για Δέκατη Φορά σε Τρία Χρόνια

Ηφαίστειο εξερράγη αργά χθες το βράδυ για ακόμη μια φορά στην ευρύτερη περιοχή του Ρέικιαβικ,...

Έχασε τον σύντροφό της από πνιγμό τη στιγμή της πρότασης γάμου (Βίντεο)

  Η σύντροφος ενός άνδρα που πνίγηκε με τραγικό τρόπο μετά από πρόταση γάμου που...

Ελένη Ράντου: “Δεν είμαι υποχρεωμένη να απεργήσω” – Η απάντηση για τη μη συμμετοχή της στην απεργία

  Η Ελένη Ράντου εξήγησε την απόφασή της να μην συμμετάσχει στην πανελλαδική απεργία της...

Περισσότερα