Η συζήτηση για την κατασκευή νέου κόμβου της Εγνατίας Οδού στην περιοχή του Δρίσκου φαίνεται να ξεκίνησε καθυστερημένα, καθώς η ευκαιρία για υλοποίησή του χάθηκε όταν ο οδικός άξονας βρισκόταν υπό κρατική διαχείριση. Στη σύμβαση παραχώρησης που υπογράφηκε με την ΤΕΡΝΑ, δεν υπάρχει καμία δέσμευση για τον συγκεκριμένο κόμβο, αλλά ούτε και για άλλες παρεμβάσεις στην Ήπειρο, ένα ζήτημα που είχε επισημανθεί προτού οριστικοποιηθεί η συμφωνία, χωρίς όμως να λάβει την απαιτούμενη προσοχή από τους αρμόδιους φορείς.
Η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού για την Ήπειρο φαίνεται να συνοδεύεται μόνο από υψηλότερα διόδια και την κατάργηση των σημερινών ελεύθερων διελεύσεων. Βάσει της σύμβασης, μέσα στα πρώτα πέντε χρόνια από την έναρξη της παραχώρησης, θα υλοποιηθούν επενδύσεις άνω των 420 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση του άξονα και των κάθετων διαδρομών. Μεταξύ αυτών των έργων περιλαμβάνεται η αναβάθμιση του οδικού άξονα Χαλάστρα – Εύζωνοι, που θα αποκτήσει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου, ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων και φορέων της Κεντρικής Μακεδονίας.
Κατά τη διάρκεια των 35 ετών της σύμβασης, προβλέπεται η υλοποίηση έργων βαριάς συντήρησης συνολικού κόστους 1,8 δισ. ευρώ. Τα έργα αυτά θα περιλαμβάνουν αντικαταστάσεις ασφαλτικών, βελτίωση οδοστρωμάτων, συντήρηση γεφυρών και σηράγγων, ανανέωση της σήμανσης και αντικατάσταση μεταλλικών στηθαίων ασφαλείας. Επιπλέον, η σύμβαση προβλέπει την κατασκευή 16 Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) και 12 σύγχρονων χώρων στάθμευσης και αναψυχής κατά μήκος της Εγνατίας.
Η παραχώρηση αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2025 και θα φέρει την πλήρη κατάργηση των ελεύθερων διελεύσεων που ισχύουν μέχρι σήμερα, με τις νέες χρεώσεις διοδίων να επιβαρύνουν τους χρήστες του οδικού άξονα.