Το Υπερταμείο προχωρά στην επιλογή συμβούλου για την πώληση 22 περιφερειακών αεροδρομίων. Η διαδικασία αξιοποίησης αυτών των αεροδρομίων, που δεν είχαν συμπεριληφθεί στο πρώτο πακέτο πώλησης, φαίνεται επιτέλους να μπαίνει σε τροχιά, ύστερα από πολλές συζητήσεις.
Ανάμεσα σε αυτά τα αεροδρόμια είναι και αυτό των Ιωαννίνων, το οποίο είναι η τελευταία μεγάλη υποδομή της περιοχής που παραμένει υπό κρατικό έλεγχο. Η Εγνατία Οδός έχει περάσει στα χέρια της ΤΕΡΝΑ, ενώ η Ιόνια Οδός ανήκει ήδη σε παραχωρησιούχο. Επιπλέον, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και άλλες εγκαταστάσεις ελέγχονται από τον ιταλικό όμιλο Grimaldi.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το ypodomes.com, η προκήρυξη για τη διαδικασία των αεροδρομίων αναμένεται να δημοσιευθεί πριν από το τέλος του έτους. Αξιοσημείωτο είναι ότι τα 22 αεροδρόμια θα παραχωρηθούν ως ένα ενιαίο σύνολο, χωρίς να διαχωριστούν σε ομάδες, όπως συνέβη με τα 14 αεροδρόμια που ανέλαβε η Fraport Greece.
Τα αεροδρόμια που θα μπουν στη διαδικασία παραχώρησης περιλαμβάνουν: Χίο, Αλεξανδρούπολη, Άραξο, Κάρπαθο, Λήμνο, Ιωάννινα, Μήλο, Νάξο, Πάρο, Ικαρία, Κύθηρα, Λέρο, Σητεία, Νέα Αγχίαλο, Κάλυμνο, Σκύρο, Σύρο, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσο και Κοζάνη. Αν και τα περισσότερα από αυτά τα αεροδρόμια δεν διαθέτουν σημαντικό εμπορικό ενδιαφέρον, έχουν ωστόσο σημαντική κοινωνική αξία για τις τοπικές κοινότητες.
Η διαδικασία παραχώρησης αυτών των 22 αεροδρομίων σηματοδοτεί την ολοκλήρωση των διαγωνισμών για την ιδιωτικοποίηση όλων των κρατικών αεροδρομίων της χώρας. Η αρχή έγινε με το αεροδρόμιο της Αθήνας τη δεκαετία του 1990, ακολούθησαν το 2017 τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, το 2019 το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου και το 2022 το αεροδρόμιο Καλαμάτας.