τα 5 καλύτερα της εβδομάδας

spot_img

Αντάρτικο εργαζομένων στα Ιωάννινα: Στάση εργασίας την Παρασκευή για τις ιδιωτικοποιήσεις στην καθαριότητα

Σε μετωπική σύγκρουση οδηγούνται οι εργαζόμενοι της τοπικής αυτοδιοίκησης και η δημοτική αρχή Ιωαννίνων, με φόντο την πρόθεση της διοίκησης να παραχωρήσει σε ιδιωτικά συμφέροντα κρίσιμους τομείς της καθαριότητας. Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Ιωαννίνων αποφάσισε την πραγματοποίηση τετράωρης στάσης εργασίας για την Παρασκευή 26 Ιουνίου, από τις 12:00 το μεσημέρι έως τη λήξη του ωραρίου, ενώ προγραμματίζει και δυναμική συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Δημαρχείο.
Η κινητοποίηση συμπίπτει χρονικά με τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής, όπου έχει εισαχθεί προς έγκριση η ανάθεση σε εργολάβους της υπηρεσίας πλύσης κάδων απορριμμάτων και της αποκομιδής ογκωδών αντικειμένων. Όπως αποκαλύπτει το epirusbomb.gr, το συνδικαλιστικό όργανο ξεκαθάρισε κατά τη διάρκεια συνάντησης με τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας ότι το πλυντήριο κάδων έχει πλέον επισκευαστεί και είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες της πόλης με ίδια μέσα.
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι η σκόπιμη υποστελέχωση χρησιμοποιείται ως πρόσχημα για την είσοδο ιδιωτών, τονίζοντας ότι η εμπειρία δείχνει πως οι εργολαβικές αναθέσεις επιβαρύνουν οικονομικά τους πολίτες χωρίς να αναβαθμίζουν το παραγόμενο έργο. Κύρια αιτήματά τους αποτελούν η διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών, η αποτροπή απολύσεων συμβασιούχων και η άμεση προκήρυξη θέσεων μόνιμου προσωπικού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΩΡΑ