Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το επιχειρησιακό σχέδιο της Ελληνικής Αστυνομίας για την πάταξη της παραβατικότητας στην Περιφέρεια Ηπείρου, με τις ειδικές δυνάμεις να πραγματοποιούν στοχευμένες παρεμβάσεις.
Κατά τη διάρκεια πρόσφατων αιφνιδιαστικών ελέγχων, οι άνδρες της ΟΠΚΕ κατάφεραν να εντοπίσουν και να αφοπλίσουν δύο άτομα που κινούνταν με αιχμηρά αντικείμενα σε αστικές και αγροτικές περιοχές. Όπως αναφέρει το epirusbomb.gr, οι δράσεις αυτές εντάσσονται σε ένα ευρύτερο πλέγμα περιπολιών που σκοπό έχει την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας στην τοπική κοινωνία.
Το πρώτο χτύπημα της ΟΠΚΕ έγινε στον αστικό ιστό της Ηγουμενίτσας. Εκεί, στελέχη της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων εντόπισαν έναν ημεδαπό, η συμπεριφορά του οποίου κρίθηκε ύποπτη. Σε έλεγχο που ακολούθησε, βρέθηκε επάνω του ένα μαχαίρι, το οποίο και κατασχέθηκε αμέσως. Σχεδόν ταυτόχρονα, σε ορεινή περιοχή της Κόνιτσας, έτερο κλιμάκιο της ΟΠΚΕ από τα Ιωάννινα εντόπισε έναν ακόμη ημεδαπό να κατέχει παράνομα ένα μαχαίρι, προχωρώντας χωρίς καθυστέρηση στη σύλληψή του.
Η συνέχεια της διαδικασίας δόθηκε στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα, όπου σχηματίστηκαν ξεχωριστές ποινικές δικογραφίες για αυτόφωρα αδικήματα που αφορούν τη νομοθεσία περί όπλων. Οι αρχές της Ηγουμενίτσας και της Κόνιτσας ολοκλήρωσαν τις σχετικές δικογραφίες, οι οποίες διαβιβάζονται στις Εισαγγελικές Αρχές Θεσπρωτίας και Ιωαννίνων.


