
Διακοπή κυκλοφορίας στην Ιερά Οδό για λόγους ασφαλείας.
Φωτιά τώρα ξέσπασε στην Ελευσίνα, σε υπόγειο χώρο κτιριακής εγκατάστασης, ενώ στο σημείο έσπευσαν πυροσβεστικές δυνάμεις για την κατάσβεσή της.
Για λόγους ασφαλείας, η Τροχαία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας στην Ιερά Οδό, σε συγκεκριμένα σημεία της περιοχής, ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση των πυροσβεστικών οχημάτων και να αποφευχθεί ο κίνδυνος για διερχόμενους οδηγούς και πεζούς.
Οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής συνεχίζουν την επιχείρηση κατάσβεσης, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστά τα αίτια εκδήλωσης της φωτιάς. Η κυκλοφορία στην περιοχή αναμένεται να αποκατασταθεί μετά την πλήρη οριοθέτηση και έλεγχο του περιστατικού.


