Σε μια καθοριστική κίνηση για την αντιμετώπιση ενός από τα πιο εξοργιστικά προβλήματα της καθημερινότητας των πολιτών προχωρά ο Δήμος Ιωαννιτών, καθώς η κατάσταση στο οδικό δίκτυο έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η Δημοτική Επιτροπή άναψε το πράσινο φως για μια νέα εργολαβία ύψους 223.200 ευρώ, η οποία στοχεύει αποκλειστικά στην επούλωση των αναρίθμητων λακκουβών που καταστρέφουν καθημερινά τα οχήματα και απειλούν τη σωματική ακεραιότητα των οδηγών στα Γιάννενα.
Όπως επισημαίνει το epirusbomb.gr, το μεγάλο στοίχημα αυτής της σύμβασης, που θα έχει διάρκεια 36 μήνες, είναι να μπει ένα οριστικό τέλος στα πρόχειρα μπαλώματα που ξεπλένονται με την πρώτη δυνατή βροχή. Η νέα παρέμβαση αφορά 2.250 τετραγωνικά μέτρα και υπόσχεται μια τεχνικά ορθότερη διαδικασία. Για τον σκοπό αυτό θα επιστρατευτεί ειδικό μηχάνημα παραγωγής εν θερμώ ασφαλτικού μίγματος, ενώ το πλάνο περιλαμβάνει καθαρή κοπή του οδοστρώματος, τοποθέτηση ειδικού ασφαλτικού υαλοπλέγματος για μέγιστη αντοχή, χρήση δονητικής πλάκας και τελική επάλειψη ώστε η επιφάνεια να γίνει εντελώς αδιαπέραστη από το νερό.
Η Δημοτική Αρχή αναγκάζεται εκ των πραγμάτων να τρέξει το συγκεκριμένο έργο, καθώς οι φθορές και οι κακοτεχνίες είναι πλέον τόσο εκτεταμένες που δεν υπάρχει δρόμος χωρίς πρόβλημα. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι η κατάσταση των δρόμων αποτελεί κορυφαίο ζήτημα και τίθεται σε προτεραιότητα η οδική ασφάλεια. Μένει να αποδειχθεί στην πράξη αν τα νέα αυτά «ποιοτικά μπαλώματα» θα αντέξουν στον χρόνο και στις δύσκολες καιρικές συνθήκες των Ιωαννίνων, δίνοντας οριστική ανάσα στους αγανακτισμένους δημότες.


